21 Aralık 2011 Çarşamba

AŞKolsun Bana




 AŞKolsun diyorum kendime , neden mi? Hayatımda ençok sevdiğim bu yüce ve güçlü kelime ve duyguyu şimdiye dek satırlara dökmediğim için elbette..

Aşk deyince neden  bir çok insan  dar anlamda kullanıyor bu kelimeyi çözebilmiş değilim. Tahminimce yanlış deneyimlemelerden gelmekte.  Herkes ona gösterilen ve söylenen Aşk ile yetinmeyip Aşk'ın tarifini kendisi  arasa deneyimlese belki sonuç şuan çok daha farklı olur hatta Dünya'yı bile etkilerdi diye düşünüyorum.Çünkü bu gerçekten mühim ve güçlü bir duygu.

  Öyle ki günümüzde evli olanların bu kelimeyi ağzına alması bu nedenledir ki hemen kafalarda soru işareti yaratmaya yetiyor. Evli bir insan ve AŞK  ne ola ki şimdi ? Ancak benim bahsettiğim Aşk , her anlamda yani Bütün'e ait olan herşeye duyulan Aşk. Bir ağaca, denize ,çocuğa, bir çift göze , samimi bir  arkadaşa, bir hayvana, doğa'ya , bir  çiçeğe, karıncaya ... kısaca söylemek gerekir ise bütünden gelen herşeye aşık olur insan çünkü biz kendimizde bütünden geliyoruz. Tabii bunun için önce kendini bulmalı ,tanımalı ve  aşık olmalı insan,  hem de en derinlerde ki kendine. Hergün o içinde ki diğer yarımı ile konuşmadan kendini eksik hissetmeli ki AŞK olsun.

Bir başkasının sesine, gözlerine ya da onun  içinde ki diğer yarısına aşık olamaz mı insan? Olur elbette!  Ben Aşk'sız yaşayamayan biri olarak söylemeliyim ki ben de hep olur ve bana yaşama mutluluğu verir bu Aşk. Neden mi çünkü O'nda da Ben varım. O aşık olduğum yine Ben'im. Bu Aşk hep böyle biline...

Beni anlamayanlara da AŞKolsun diyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder